Ik heb een klacht

Klacht indienen

Heeft u een klacht? Geef het vooral aan ons door. Zo kunnen we in de toekomst onze service beter maken.

Online een klacht indienen

Indien u liever uw klacht telefonisch of per post indient, kan dat op onderstaande wijzen:

  1. Bel ons via 088 - 200 41 95 (gebruikelijke belkosten).
  2. Dien uw klacht per post in. Verstuur uw klacht naar Postbus 6, 7570 AA Oldenzaal. Dit kan ook via een klantreactiekaart. Deze liggen in de  taxi's. 

Heeft u een pasnummer? Houd deze bij de hand, want dan kunnen we u beter helpen. U ontvangt een reactie per e-mail of per post. Wilt u uw reactie per e-mail ontvangen? Check dan voor de zekerheid ook uw spambox!

Klachtenregeling

De klachtenregeling is een document waarin we uitleggen hoe het gaat als u een klacht indient. Dit document kunt u downloaden en doorlezen als u daar meer over wilt weten.